SAĞLIK YÖNETİMİ ÖĞRENCİLERİ BİR DÖNEMİ DAHA BAŞARIYLA TAMAMLADI
...
ÖZEL KENT HASTANESİNE ZİYARET
...
SAĞLIK YÖNETİMİ ÖĞRENCİLERİYLE SAHA GEZİSİ
...
SAĞLIK YÖNETİMİ ÖĞRENCİLERİ ÖZEL MEDİFEMA HASTANESİNDE
...
Dersin Adı |
İngilizcede Akademik Beceriler II
|
Kodu
|
Yarıyıl
|
Teori
(saat/hafta) |
Uygulama/Lab
(saat/hafta) |
Yerel Kredi
|
AKTS
|
ENG 102
|
Bahar
|
2
|
2
|
3
|
4
|
Ön-Koşul(lar) |
Yok
|
|||||
Dersin Dili |
İngilizce
|
|||||
Dersin Türü |
Zorunlu
|
|||||
Dersin Düzeyi |
Lisans
|
|||||
Dersin Veriliş Şekli | - | |||||
Dersin Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Grup çalışmasıSoru & CevapKritik vermeAnlatım / Sunum | |||||
Ulusal Meslek Sınıflandırma Kodu | - | |||||
Dersin Koordinatörü | ||||||
Öğretim Eleman(lar)ı |
|
|||||
Yardımcı(ları) | - |
Dersin Amacı | Bu derste öğrencilerin akademik becerilerini İngilizce dilinde gerçekleştirebilmeleri hedeflenmiştir. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Öğrenme Çıktıları |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ders Tanımı | ENG102 dersi birinci sınıf öğrencileri için zorunlu bir derstir. Okuma, dinleme, yazma ve konuşma gibi zihinsel becerileri geliştirmeye yöneliktir. Öğrencilerimizin akademik dinleme becerileri bir ders ya da bir tartışmada geçen önemli / ilgili bilgiyi dinleyerek, okuma becerileri ise güncel akademik metinler okuyarak ve sonra bu bilgileri kullanıp bir öğrenme çıktısı oluşturmaları sonucunda gelişecektir. Konuşma becerisi akademik sunumlara ağırlık vermektedir. Öğrencilerimiz, düşünce ve fikirlerini anlamlı bir bütünlük içinde, karşısındakini ikna edecek şekilde ifade etmeye hazırlanacaktır. Yazma becerisi daha çok konuşma aktivitelerini pekiştirmeye yöneliktir. |
|
Temel Ders | |
Uzmanlık/Alan Dersleri | ||
Destek Dersleri | ||
İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri | ||
Aktarılabilir Beceri Dersleri |
Hafta | Konular | Ön Hazırlık | Öğrenme Çıktısı |
1 | Giriş: Dersin tanımı, özellikleri ve değerlendirme süreci / Ünite I. Introduction to research Bölüm A-B | Afacan,A. & Akpınar Wilsing,N. (2023). Anchor 2: Reinforcing English Language Skills in an Academic Context. (A. Yürekli, Ed.). Izmir: Izmir University of Economics. Sayfa: 15-16 | |
2 | Ünite I: Introduction to Research - Bölüm C-D | Afacan,A. & Akpınar Wilsing,N. (2023). Anchor 2: Reinforcing English Language Skills in an Academic Context. (A. Yürekli, Ed.). Izmir: Izmir University of Economics. Sayfa: 17-25 | |
3 | Ünite I: Introduction to Research - Bölüm E | Afacan,A. & Akpınar Wilsing,N. (2023). Anchor 2: Reinforcing English Language Skills in an Academic Context. (A. Yürekli, Ed.). Izmir: Izmir University of Economics. Sayfa: 26-34 | |
4 | Ünite I: Introduction to Research- Bölüm F- Ünite sonu testi | Afacan,A. & Akpınar Wilsing,N. (2023). Anchor 2: Reinforcing English Language Skills in an Academic Context. (A. Yürekli, Ed.). Izmir: Izmir University of Economics. Sayfa: 35-42 | |
5 | Ünite II: Computer Security - Bölüm A-B-C | Afacan,A. & Akpınar Wilsing,N. (2023). Anchor 2: Reinforcing English Language Skills in an Academic Context. (A. Yürekli, Ed.). Izmir: Izmir University of Economics. Sayfa: 43-50 | |
6 | Ünite II: Computer Security - Bölüm D-E-F | Afacan,A. & Akpınar Wilsing,N. (2023). Anchor 2: Reinforcing English Language Skills in an Academic Context. (A. Yürekli, Ed.). Izmir: Izmir University of Economics. Sayfa: 51-55 | |
7 | Ünite II: Computer Security - Ünite sonu testi - Sunum 1 | Afacan,A. & Akpınar Wilsing,N. (2023). Anchor 2: Reinforcing English Language Skills in an Academic Context. (A. Yürekli, Ed.). Izmir: Izmir University of Economics. Sayfa: 56-62Tekrar testi 1 - Ara sınav denemesi | |
8 | Ünite III: Phony Pharmaceuticals - Bölüm A-B-C | Afacan,A. & Akpınar Wilsing,N. (2023). Anchor 2: Reinforcing English Language Skills in an Academic Context. (A. Yürekli, Ed.). Izmir: Izmir University of Economics. Sayfa: 63-70 | |
9 | Ünite III: Phony Pharmaceuticals - Bölüm D-E | Afacan,A. & Akpınar Wilsing,N. (2023). Anchor 2: Reinforcing English Language Skills in an Academic Context. (A. Yürekli, Ed.). Izmir: Izmir University of Economics. Sayfa: 70-80 | |
10 | Ünite III: Phony Pharmaceuticals - Ünite sonu testi - Sunum 2 | Afacan,A. & Akpınar Wilsing,N. (2023). Anchor 2: Reinforcing English Language Skills in an Academic Context. (A. Yürekli, Ed.). Izmir: Izmir University of Economics. Sayfa: 81-87 | |
11 | Ünite IV: Animal Testing - Bölüm A-B-C | Afacan,A. & Akpınar Wilsing,N. (2023). Anchor 2: Reinforcing English Language Skills in an Academic Context. (A. Yürekli, Ed.). Izmir: Izmir University of Economics. Sayfa: 88-95 | |
12 | Ünite IV: Animal Testing - Bölüm D-E | Afacan,A. & Akpınar Wilsing,N. (2023). Anchor 2: Reinforcing English Language Skills in an Academic Context. (A. Yürekli, Ed.). Izmir: Izmir University of Economics. Sayfa: 96-100 | |
13 | Ünite IV: Animal Testing - Bölüm F | Afacan,A. & Akpınar Wilsing,N. (2023). Anchor 2: Reinforcing English Language Skills in an Academic Context. (A. Yürekli, Ed.). Izmir: Izmir University of Economics. Sayfa: 101-108 | |
14 | Sunum 3 | ||
15 | Dönemin gözden geçirilmesi - Ünite sonu testi | Afacan,A. & Akpınar Wilsing,N. (2023). Anchor 2: Reinforcing English Language Skills in an Academic Context. (A. Yürekli, Ed.). Izmir: Izmir University of Economics. Sayfa: 109-113-Tekrar testi 2 - Final sınavı denemesi | |
16 | Final Sınavı |
Ders Kitabı | Afacan,A. , Akpınar Wilsing,N. (2023). Anchor 2: Reinforcing English Language Skills in an Academic Context. (A. Yürekli, Ed.). Izmir: Izmir University of Economics. ISBN: 9786057025791 |
Önerilen Okumalar/Materyaller | Gerekli görüldüğünde birim tarafından hazırlanan ek materyaller |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Katkı Payı % | LO 1 | LO 2 | LO 3 | LO 4 | LO 5 | LO 6 | LO 7 | LO 8 | LO 9 |
Katılım | |||||||||||
Laboratuvar / Uygulama | |||||||||||
Arazi Çalışması | |||||||||||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği | |||||||||||
Portfolyo | |||||||||||
Ödev |
1
|
10
|
|||||||||
Sunum / Jüri Önünde Sunum |
1
|
5
|
|||||||||
Proje |
1
|
10
|
|||||||||
Seminer/Çalıştay |
1
|
15
|
|||||||||
Sözlü Sınav | |||||||||||
Ara Sınav |
1
|
20
|
|||||||||
Final Sınavı |
1
|
40
|
|||||||||
Toplam |
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
5
|
60
|
Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
1
|
40
|
Toplam |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Süre (Saat) | İş Yükü |
---|---|---|---|
Teorik Ders Saati (Sınav haftası dahildir: 16 x teorik ders saati) |
16
|
2
|
32
|
Laboratuvar / Uygulama Ders Saati (Sınav haftası dahildir. 16 x uygulama/lab ders saati) |
16
|
2
|
32
|
Sınıf Dışı Ders Çalışması |
16
|
2
|
32
|
Arazi Çalışması |
0
|
||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği |
0
|
||
Portfolyo |
0
|
||
Ödev |
1
|
3
|
3
|
Sunum / Jüri Önünde Sunum |
1
|
2
|
2
|
Proje |
1
|
3
|
3
|
Seminer/Çalıştay |
1
|
3
|
3
|
Sözlü Sınav |
0
|
||
Ara Sınavlar |
1
|
4
|
4
|
Final Sınavı |
1
|
6
|
6
|
Toplam |
117
|
#
|
PÇ Sub | Program Yeterlilikleri / Çıktıları |
* Katkı Düzeyi
|
|||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
||||
1 |
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
||
2 |
Sağlık yönetimi alanındaki bilgileri farklı disiplin alanlarından gelen bilgilerle bütünleştirerek yeni bilgiler oluşturabilme ve bu bilgileri kullanır. |
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
||
3 |
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
||
4 |
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
||
5 |
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
||
6 |
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
||
7 |
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
||
8 |
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
||
9 |
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
||
10 |
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
||
11 |
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
||
12 |
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
||
13 |
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
*1 Lowest, 2 Low, 3 Average, 4 High, 5 Highest
...
...
...
...
İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.
Daha Fazlası..