SAĞLIK YÖNETİMİ ÖĞRENCİLERİ BİR DÖNEMİ DAHA BAŞARIYLA TAMAMLADI
...
ÖZEL KENT HASTANESİNE ZİYARET
...
SAĞLIK YÖNETİMİ ÖĞRENCİLERİYLE SAHA GEZİSİ
...
SAĞLIK YÖNETİMİ ÖĞRENCİLERİ ÖZEL MEDİFEMA HASTANESİNDE
...
Dersin Adı |
Sağlık Kurumlarında Lojistik ve Satın Alma
|
Kodu
|
Yarıyıl
|
Teori
(saat/hafta) |
Uygulama/Lab
(saat/hafta) |
Yerel Kredi
|
AKTS
|
HIM 304
|
Bahar
|
3
|
0
|
3
|
5
|
Ön-Koşul(lar) |
Yok
|
|||||
Dersin Dili |
İngilizce
|
|||||
Dersin Türü |
Zorunlu
|
|||||
Dersin Düzeyi |
Lisans
|
|||||
Dersin Veriliş Şekli | Çevrim içi | |||||
Dersin Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Grup çalışmasıAnlatım / Sunum | |||||
Ulusal Meslek Sınıflandırma Kodu | - | |||||
Dersin Koordinatörü | - | |||||
Öğretim Eleman(lar)ı | - | |||||
Yardımcı(ları) | - |
Dersin Amacı | Bu ders; stratejik sorunlar ve çevrenin analizi, hedef belirleme ve belirli çevrede belirlenen hedeflere ulaşabilmek için kaynak dağılımının belirlenmesi konusunda öğrencilerin bilgilenmesini amaçlamaktadır. Bu ders; öğrencilerin yönetim ile ilişkili konuları ve stratejik yönetim faaliyetlerini anlamasını, vaka çalışmaları ve deneysel alıştırmalar kullanarak tedarik zincirinde stratejik kararların nasıl alındığına dair fikir sahibi olmalarını sağlayacaktır. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Öğrenme Çıktıları |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ders Tanımı | Ders stratejik lojistik ve tedarik zinciri yönetimi konusunda strateji oluşturma, yönetme ve kontrol süreçleri ile ilgili konuları kapsamakta, öğrencilere öğrendikleri bilgileri stratejik yönetim bakış açısından değerlendirme ile ilgili konuları kapsamaktadır. |
|
Temel Ders | |
Uzmanlık/Alan Dersleri |
X
|
|
Destek Dersleri | ||
İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri | ||
Aktarılabilir Beceri Dersleri |
Hafta | Konular | Ön Hazırlık | Öğrenme Çıktısı |
1 | Derse Genel Bakış | ||
2 | İnsani lojistik ve SC kavramına giriş | Humanitarian logistics / Rolando Tomasini and Luk Van Wassenhove. Hampshire, Palgrave Macmillan, 2009 Ch1, Reading 1 | |
3 | İnsani tedarik zinciri aktörlerini anlama | Humanitarian logistics / Rolando Tomasini and Luk Van Wassenhove. Hampshire, Palgrave Macmillan, 2009 Ch2, Reading 2 | |
4 | İnsani lojistik ve tedarik zinciri yönetimindeki zorluklar (Bölüm 1) | Humanitarian logistics / Rolando Tomasini and Luk Van Wassenhove. Hampshire, Palgrave Macmillan, 2009 Ch1&2 | |
5 | İnsani lojistik ve tedarik zinciri yönetimindeki zorluklar (Bölüm 2) | Humanitarian logistics / Rolando Tomasini and Luk Van Wassenhove. Hampshire, Palgrave Macmillan, 2009 Reading 6 | |
6 | Kriz, müdahale ve afet döngülerinin farklı aşamaları için stratejiler | Humanitarian logistics / Rolando Tomasini and Luk Van Wassenhove. Hampshire, Palgrave Macmillan, 2009 Reading 4-5 | |
7 | Ara sınav | ||
8 | Hazırlık stratejileri (Bölüm 1) | Humanitarian logistics / Rolando Tomasini and Luk Van Wassenhove. Hampshire, Palgrave Macmillan, 2009 Ch3-Project assigned | |
9 | Hazırlık stratejileri (Bölüm 2) | Humanitarian logistics / Rolando Tomasini and Luk Van Wassenhove. Hampshire, Palgrave Macmillan, 2009 Ch3 | |
10 | İnsani yardım tedarik zincirlerinde koordinasyonu yönetme (Bölüm 1) | Humanitarian logistics / Rolando Tomasini and Luk Van Wassenhove. Hampshire, Palgrave Macmillan, 2009 Ch4, Reading 6-8 | |
11 | İnsani yardım tedarik zincirlerinde koordinasyonu yönetme (Bölüm 2) | Humanitarian logistics / Rolando Tomasini and Luk Van Wassenhove. Hampshire, Palgrave Macmillan, 2009 Ch5 | |
12 | İnsani tedarik zincirlerinde bilgi yönetimi | Humanitarian logistics / Rolando Tomasini and Luk Van Wassenhove. Hampshire, Palgrave Macmillan, 2009 Ch6, Reading 9 | |
13 | Sunumlar & sınıf içi tartışmalar | ||
14 | Sunumlar & sınıf içi tartışmalar | ||
15 | Dönemin gözden geçirilmesi | ||
16 | Dönemin gözden geçirilmesi |
Ders Kitabı |
|
|
Önerilen Okumalar/Materyaller |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Katkı Payı % | LO 1 | LO 2 | LO 3 | LO 4 | LO 5 | LO 6 |
Katılım | ||||||||
Laboratuvar / Uygulama | ||||||||
Arazi Çalışması | ||||||||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği | ||||||||
Portfolyo | ||||||||
Ödev |
1
|
30
|
||||||
Sunum / Jüri Önünde Sunum |
1
|
45
|
||||||
Proje | ||||||||
Seminer/Çalıştay | ||||||||
Sözlü Sınav | ||||||||
Ara Sınav |
1
|
25
|
||||||
Final Sınavı | ||||||||
Toplam |
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
3
|
100
|
Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı | ||
Toplam |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Süre (Saat) | İş Yükü |
---|---|---|---|
Teorik Ders Saati (Sınav haftası dahildir: 16 x teorik ders saati) |
16
|
3
|
48
|
Laboratuvar / Uygulama Ders Saati (Sınav haftası dahildir. 16 x uygulama/lab ders saati) |
16
|
0
|
|
Sınıf Dışı Ders Çalışması |
15
|
2
|
30
|
Arazi Çalışması |
0
|
||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği |
0
|
||
Portfolyo |
0
|
||
Ödev |
1
|
0
|
|
Sunum / Jüri Önünde Sunum |
1
|
12
|
12
|
Proje |
0
|
||
Seminer/Çalıştay |
0
|
||
Sözlü Sınav |
0
|
||
Ara Sınavlar |
1
|
25
|
25
|
Final Sınavı |
0
|
||
Toplam |
115
|
#
|
PÇ Sub | Program Yeterlilikleri / Çıktıları |
* Katkı Düzeyi
|
|||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
||||
1 |
|
-
|
-
|
-
|
-
|
X
|
||
2 |
Sağlık yönetimi alanındaki bilgileri farklı disiplin alanlarından gelen bilgilerle bütünleştirerek yeni bilgiler oluşturabilme ve bu bilgileri kullanır. |
-
|
-
|
X
|
-
|
-
|
||
3 |
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
||
4 |
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
||
5 |
|
X
|
-
|
-
|
-
|
-
|
||
6 |
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
||
7 |
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
||
8 |
|
-
|
-
|
X
|
-
|
-
|
||
9 |
|
-
|
-
|
X
|
-
|
-
|
||
10 |
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
||
11 |
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
||
12 |
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
||
13 |
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
*1 Lowest, 2 Low, 3 Average, 4 High, 5 Highest
...
...
...
...
İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.
Daha Fazlası..